• Om mig Linda
  • Om Astir-Azalea
  • Om Tyra
  • Kontakta mig
  • Enklare sammanfattning!

    Det har inte hänt så mycket på sistone. Jag har blivit riktigt frisk - så det har blivit skidturer och promenader. Inte så mycket mer. Jag längtar tills det ska bli vår! Så det händer mer saker, roligare att vara ute och man kan göra mer saker med hundarna!

                                               Såg första vårtecken idag! Knoppar på syrienträd!
    Snyggningen på vår skidtur någon dag förra veckan!
    Tyra hittade en träpinne under vår promenad - hon skulle absolut ta med den och bära hem helt själv. Helt bestämd och envist! Men hon fick såklart göra det. Världens gulligaste!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: